maandag 4 mei 2020

Eventjes mezelf voorstellen


Dag iedereen

Tof om te weten dat je nieuwsgierig bent naar mijn blog en ik! Ik ben Seppe Dejonckheere en volg mijn eerste jaar sociaal werk aan Vives Kortrijk. In deze moeilijke periode zal ik jullie laten weten hoe ik hier mee omga en wat mijn visie hierop is. 

Wie ben ik?

Zoals ik eerder heb gezegd ben ik Seppe Dejonckheere. Wie schuilt er nu achter deze naam? Ik ben een heel enthousiaste jongen die altijd klaar staat voor een avontuur. Ik ben dan ook een trotse leider van Chiro Don Bosco Kortrijk, die elke zondag klaar staat om alle leden te amuseren. 

Naast dit ben ik ook een familiemens dit zie je dan ook op de foto. Ik hou er dan ook van om lange gezellige wandelingen te maken met mijn gezin.

Hoe ik me het best kan beschrijven is als een echte levensgenieter, iemand die voor alles openstaat en niet bang is om eens een risico te nemen. Wat ik hiermee bedoel is dat ik soms wel eens te impulsief kan zijn.

Een echte levensgenieter zoals ik, zal nooit nee kunnen tegen een zeer uitgebreide aperitief en gezelligheid. 


“Na regen komt zonneschijn”-Kenny B.

Deze periode is niet voor iedereen even gemakkelijk, al probeer ik er wel positief naar te kijken en er het beste uit te halen. Vandaar de quote “Na regen komt zonneschijn”  https://www.youtube.com/watch?v=EtJxkiHtaPk (B., Youtube , 2018). Dit is natuurlijk niet voor iedereen even vanzelfsprekend dus zal ik de komende dagen meer vertellen over de hedendaagse spanningen.

Bronnenlijst 


B., K. (2018, Juli 20). Opgehaald van Youtube : https://www.youtube.com/watch?v=EtJxkiHtaPk




1 opmerking:

  1. Dag Seppe,

    Welkom aan boord op onze digitale reddingsvloot. Ik kijk uit naar je bijdrages, lees de instructies echter goed na. Zo zal je punten verdienen.

    Hou je gezond en alle groeten,
    bw

    BeantwoordenVerwijderen